Doordat we gebruik maken van onze eigen framewerk, en jarenlange ervaring hebben met webdesign,
kunnen we vrij snel een professionele "budget" website opzetten.
Door alleen de noodzakelijke elementen te gebruiken, die voor veel starters
voldoende zijn, kan de prijs lekker laag blijven. Uiteraard
is het altijd mogelijk om de website verder te ontwikkelen, mocht dat later
nodig zijn.
Een landingspagina is de pagina die wordt weergegeven als gevolg van een zoekopdracht, of een klik op een link, banner, link vanuit een email/nieuwsbrief. Voor u als website eigenaar is een landingspagina de manier om de bezoekers een conversie te laten doen. Landingspagina optimalisatie is een belangrijk onderdeel bij zoekmachine optimalisatie. Een mooi vormgegeven pagina met een duidelijke call to action zal uw website traffic omzetten in conversies.
Een landingspagina bepaalt het succes voor uw website als een bezoeker op uw pagina komt. Als je een adword campagne uit hebt staan of een email campagne hebt lopen dan is een goede landingspagina noodzakelijk voor online succes. Eigenlijk is een landingspagina ook nodig voor de organische zoekresultaten en al je online marketing inspanningen.
Voordat uw start met het laten maken van landingspagina's moet u goed weten wat uw wil bereiken met die pagina's. U wilt bijvoobeeld een directe verkoop, een nieuwsbrief aanmelding, een aanvraag voor een gratis proefmonster, het downloaden van een e-book. Het is van groot belang dat dit duidelijk is voor het behalen van een conversie.
Een landingspagina kan je ook gebruiken als een verlengstuk van je offline marketing, bijvoorbeeld een advertentie. Je ziet de laatste veel grote bedrijven die de actie koppelen met een landingspagina. Win een gratis iPad, vul deze code in op onze website is een actie die je vaak ziet tegenwoordig.
Zorg er altijd voor dat de landingspagina overeenkomt met je huisstijl en de manier hoe uw bedrijf communiceert met de markt, dit voorkomt verwarring bij de bezoekers.
Vaak door het gebrek aan tijd worden er slechte teksten en stock foto's gebruikt bij het ontwikkelen van een landingspagina, doe dit NIET en gebruik alleen eigen geschreven teksten en realistische foto's en video's.
Een goede video verhoogt het conversie ratio al snel met 80%. Zorg dat de content op de pagina duidelijk en beknopt is. Lange teksten worden vaak niet gelezen. Een goede SEO copywriting is erg belangrijk.
Een landingspagina moet ook betrouwbaar overkomen. Vermeld de overkoepelende organisaties waar uw bedrijf bij aangesloten is door middel van de herkenbare symbolen. Voeg sociale media toe aan de pagina, zoals facebook en twitter. Plaats referenties van klanten. Vermeld duidelijk uw adres en kvk gegevens.
Als u rekening houdt met bovenstaande tips voor het ontwikkelen van een landingspagina dan zal uw conversie sterk verhogen.